Thursday 21 July 2005

+29W 3D 再会ダブルヘッダー Two reunions

Arata


りえと15年ぶりの再会をした。りえとは、昔、ブリストルの語学学校に行っていた時に知り合って、かなり親しくしていた。その後会わない間に、二人ともお母さんになった。不精な私だから、年に一度のクリスマスカードもままならず、頻繁に連絡を取り合っていたわけではない。それにしても、今回渡英する直前まで、りえは子供がいるなんてことを一言も言わなかったので、6歳のゆずくんの存在を知ってびっくり!さて、夜は、出張中のとっしーにも4年ぶりに再会。彼は以前ロンドンに駐在していた。(さすがに今日のウエストエンドは、テロ第二段の後で閑散としていた・・・。)


Rie came to visit us. I met her when I was in Bristol to study English 15 years ago. We would go out for a drink. We are now both mothers. I am not the type of person who sends Christmas cards to my friends every year so I can't say that we have been well in touch. But, still, Rie hadn't told me that she had a son until just before they came to London. Her son, Yuzu, is cute 6 years old. I also went to London to see Tossi, who used to work here till 4 years ago. He is on a business trip.

2 comments:

Anonymous said...

久々にこのサイトを見てびっくり。りえって当時夫婦で来ていたあのりえ~??私も一時メールのやりとりがあったんだけれど、すっかりご無沙汰してしまった…。渡英ってどういうこと?
ところで、あらたくん、凛々しくなったね!ハンサムボーイだよね。どっち似なのかしら?>

Anonymous said...

ジョーにも会いたいし、近々Bristol行きでも決行しようかな。>